Εκπαίδευση

Το προσωπικό της επιχείρησης που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες θα πρέπει να εκπαιδευτεί έτσι, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει με ευγένεια και ηρεμία σε κάποιο πιθανό πρόβλημα που ενδεχομένως θα προκύψει.
Η συμπεριφορά στην οποία αποβλέπει ο πελάτης από κάθε υπάλληλο με τον οποίο έρχεται σε επαφή (μεταξύ άλλων), είναι :
– Ευγένεια
– Σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση
– Φιλική διάθεση
– Προθυμία στη παροχή πληροφοριών και συμβουλών
– Υπομονή στην εξυπηρέτηση πολύπλοκων υπολογισμών
– Συνέχεια και συνέπεια στην εξυπηρέτηση
– Εχεμύθεια
– Πρωτοβουλία και έλλειψη γραφειοκρατίας
Το γραφείο μας, με την συμβολή συνεργατών, αναλαμβάνει την εκπαίδευση των υπαλλήλων σας, παρέχοντας τους τα κατάλληλα εφόδια, ώστε να μπορέσουν να ελιχθούν με σεβασμό σε όλες τις αντίξοες συνθήκες που πιθανά θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας τους.
Τους προτρέπουμε να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες εντός των επιθυμητών ορίων, τα οποία και θέτουμε σε συνεργασία με την επιχείρηση, ώστε να παραμένει ο πελάτης της επιχείρησης όσο το δυνατόν περισσότερο ικανοποιημένος, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της δραστηριότητας μέσα από τη καλύτερη διαφήμιση που δεν είναι άλλη από εκείνη της ανεπιφύλακτης σύστασης.

Μεταξύ άλλων, παρέχουμε υπηρεσίες εκπαίδευσης για αρχάριους στα πολύτιμα εργαλεία του microsoft office (word-excel-powerpoint), ώστε να είναι σε θέση να αποτυπώνουν τη καθημερινότητά τους (εισπράξεις, πληρωμές, τζίρους) σε λογιστικά φύλλα εύκολα επεξεργάσιμα και με σεβασμό προς την επιχείρηση.
